תשלום עבור הקלקה – PPC – Pay Per Click

שיטת פרסום באינטרנט בה המפרסם משלם עבור קליק (טראפיק) ולא על חשיפותשיטת זו מקובלת באתרים שהלקוח מושך מהם את המידע כמו מנועי חיפוש (גוגל, אמזון, איביי), בכל פעם שאתם מחפשים ומוצגת בפניכם מודעה (בדרך כלל המודעה מסומנת בסימון AD לצורף שקיפות) המפרסם משלם רק אם הקלקתם על המודעה. מילה של אופיר:עלות הקליקים משתנה ובעלת הרבה פרמטרים. יחד עם זאת, אם המודעה איכותית ומעניקה לגולשים מידע רלוונטי, ייתכן שהיא תקודם ותוצג…

להמשך קריאה תשלום עבור הקלקה – PPC – Pay Per Click