פילוח/סגמנטציית קהלים

כולם יודעים ש"מי שמנסה למכור לכולם לא מוכר לאף אחד". אז איך מתמקדים בקהל יעד רלוונטי ורווחי? כאן נכנס לתמונה פילוח הקהלים פילוח היא מונח מתחום השיווק שמהותה חלוקת קהל היעד למספר פלחים ופנייה לכל פלח עם מסר שונה לצורך הגדלת יחס ההמרה. המטרה היא לפגוע בדיוק רב יותר בכוונת הרוכש ולהציג מסר מותאם ככל הניתן. כדאי לפלח את הקהל הנמצא ברשימת התפוצה שלכם, לפלח את הקהל בקמפיינים הממומנים שלכם…

להמשך קריאה פילוח/סגמנטציית קהלים

פרסום ממומן

פרסום ממומן, בשונה מקידום אורגני, מיועד להשיג תוצאות מיידיות- בין אם מדובר במכירה של מוצר או שירות, איסוף ליד או אפילו צביעת קהלים לריטרגטינג/רימקרטינג עתידי. המטרה בקמפיין ממומן היא להגיע ל ROI חיובי, כאשר ההגדרה ל-"ROI חיובי" היא החלטה מסחרית. לפרסום ממומן יש כמה מודלים מובילים: תשלום לקליק (תשלום עבור טראפיק):מודל התשלום המשוייך למערכות PULL- כמו מנועי חיפוש. אם המודעה שלכם מופיעה בתוצאות החיפוש- החיוב ייעשה רק אם הקליקו על…

להמשך קריאה פרסום ממומן