מודל שיוך – Attribution model
"להצלחה אבות רבים" אומר הפתגם הידוע. אבל מי באמת ה"אבא" של הרכישה המוצלחת מהאתר שלנו? הכוונה במודל שיוך היא- למי מערכות הפרסום והאנליטיקס משייכת את ההמרה (רכישה/ליד). דוגמא לתרחיש רכישה: ביום א', הגולש רואה מודעה למוצר בפיד פייסבוק (ללא אינגייג'מנט מצד הגולש)ביום ב', הגולש רואה מודעה לאותו המוצר בפיד פייסבוק והפעם הגולש מקליק על המודעה ומתעניין- ללא רכישהביום ג', הגולש מחפש את המוצר בגוגל, מקליק על פרסום ממומן, נכנס לאתר…