מודל שיוך – Attribution model

"להצלחה אבות רבים" אומר הפתגם הידוע. אבל מי באמת ה"אבא" של הרכישה המוצלחת מהאתר שלנו? הכוונה במודל שיוך היא- למי מערכות הפרסום והאנליטיקס משייכת את ההמרה (רכישה/ליד). דוגמא לתרחיש רכישה: ביום א', הגולש רואה מודעה למוצר בפיד פייסבוק (ללא אינגייג'מנט מצד הגולש)ביום ב', הגולש רואה מודעה לאותו המוצר בפיד פייסבוק והפעם הגולש מקליק על המודעה ומתעניין- ללא רכישהביום ג', הגולש מחפש את המוצר בגוגל, מקליק על פרסום ממומן, נכנס לאתר…

להמשך קריאה מודל שיוך – Attribution model

מערכת לניהול תוכן CMS – Content Management System

ביל גייטס אמר בשנת 1996 שהתוכן הוא המלך. כשאנחנו מדברים על מכירות, התוכן הוא חלק בלתי נפרד מהמעטפת, ומערכות CMS מאפשרות לעדכן אותו בקלות מערכת לניהול תוכן זוהי מערכת אחורית (בק-אנד/back-end) של אתר אינטרנט מאפשרת יצירה, עריכה ופרסום תוכן בצורה קלה, למשל כמו העורך של Word המוכר. תוכן יכול להיות טקסט, תמונה, וידאו, לינקים, טפסים וכל אלמנט אינטרנט. דוגמא מובילה למערכת שכזו היא WordPress. מילה של אופיר:עמוד מוצר מנצח חייב…

להמשך קריאה מערכת לניהול תוכן CMS – Content Management System

משפך מכירות ומסע לקוח

איך הופכים גולש שבחיים לא שמע על המותג או המוצר שלנו ללקוח ואפילו למליץ? אנחנו שואפים להכניס אותו ל"משפך מכירות" שמסתיים ברכישה. איך זה עובד? כמו רוב הנושאים במילון הזה, אפשר לכתוב ספר רק על המונח הזה, אנסה לתמצת מאוד:כשמדברים על משפך מכירות ומסע לקוח מתכוונים לתהליך שהגולש עובר, מהשלב שהוא לא מכיר את המותג (או המוצר או גם וגם) שלנו לשלב שהוא לקוח ואף ממליץ. מסע הלקוח שלי –…

להמשך קריאה משפך מכירות ומסע לקוח