לייב צ'אט

האם הלקוחות באתר שלך מקבלים תשובות במהירות ובנוחות שהם מצפים לה? בעלי אתרים שרצו להגדיל את כמות המכירות או לייצר יותר לידים הבינו מזמן שאם ללקוח יש שאלה אשר מענה עליה יגרור רכישה ואי מענה יגרור נטישה, כדאי להעניק ללקוח תשומת לב ולענות על שאלתו ובהקדם. כל עוד הלקוח "חם".  אחרי הכל, מי יודע אם הלקוח יחזור לרכוש לאחר שיקבל תשובה במייל או בטלפון, כעבור מספר שעות או אפילו ימים.…

להמשך קריאה לייב צ'אט

לסט מייל/מייל אחרון- Last Mile

המונח "מייל אחרון" Last Mile, מתייחס למקטע האחרון בתהליך מסירת החבילה ללקוח, השלב שבו החבילה יוצאת ממרכז ההפצה לנקודת המסירה האחרונה. הקילומטר האחרון נחשב למאתגר ביותר מכיוון שהוא כולל תיאומים מול גורמים מחוץ לחברת השילוח למשל תיאום מול הלקוח במקרה של מסירה "עד הבית". גם אם שלחתם את ההזמנה מהר (זמן פנימי), עיכובים במסירת החבילה בשלב המייל האחרון (זמן חיצוני) עלולה לפגום בשביעות הרצון הלקוח מצד אחד או להפתיע במהירות…

להמשך קריאה לסט מייל/מייל אחרון- Last Mile