יחס המרה – Conversion Rate

כמה גולשים מתוך 100 רכשו? יחס המרה הוא יחס בין כל הגולשים לבין אלו שביצעו את הפעולה. למשל: סך המבקרים בעמוד מוצר לבין סך המבקרים אשר הוסיפו את המוצר לעגלהסך המבקרים בעמוד הצ'קאאוט לבין המבקרים המשלמים (מבקרים ללקוחות)סך המבקרים בדף נחיתה לבין סך המבקרים אשר שלחו את הטופס (והפכו לליד) סך הצופים במודעה לבין סך המקליקים יחס ההמרה הוא המדד החשוב ביותר בבחינת עמודי אינטרנט מכיוון שיש לו קשר ישיר…

להמשך קריאה יחס המרה – Conversion Rate