החזרת תשלום לקונה על ידי לחברת האשראי/פייפאל/בנק Chargeback

לא נעים, אבל לפעמים גם זה קורה: חברת האשראי או פייפאל תחזיר לקונה את הכסף שהוא שילם לנו. Chargeback - צ'ארג'בק במסחר המקוון בדרך כלל מתייחס להליך בוררות dispute בין הקונה למוכר. הליך הבוררות הוא שכבת הגנה של חברות האשראי/פייפאל/בנק על הקונה אשר ביכולתם לבצע החזר כספי לקונה ולחייב את המוכר במטרה לייצר בטחון- Trust אצל הקונה לבצע רכישות אינטרנט (לשלם מראש בעבור הסחורה). את תהליך הבוררות מתחיל הלקוח שפונה…

להמשך קריאה החזרת תשלום לקונה על ידי לחברת האשראי/פייפאל/בנק Chargeback

הנעה לפעולה CTA – Call to Action

הנעה לפעולה, CTA, מכווינה את הגולש אל עבר הצעד הבא במסע לקוח CTA - Call to Action: מטרת ההנעה לפעולה היא להעביר את לגולש לשלב הבא במשפך המכירות / מסע לקוח לפי מודל AIDA. דוגמאות פופולריות לקריאות לפעולה: הוספה לעגלהרכשו עכשיולמדו עודהורדהירשמו מילה של אופיר:כדאי להקדיש מחשבה למילים שאתם בוחרים ל-CTA שלכם, אם אתם רוצים ללמוד עוד על הנושא, המקום להתחיל בו חפשו קבוצות מיקרוקופי בפייסבוק.

להמשך קריאה הנעה לפעולה CTA – Call to Action

הצעת מוצרים נוספים Cross-selling

מכירים את בלוק המוצרים בתחתית עמוד המוצר "אולי תתעניין גם במוצרים האלה" או "לקוחות אחרים שצפו בעמוד זה רכשו גם" המקביל ל "You might also like this"?הכוונה ב- Cross-selling היא הצגת מוצר חליפי (למקרה שהגולש לא מעוניין במוצר במוצג בעמוד מוצר זה) או הצגת מוצר משלים למוצר בעמוד מוצר זה או גם וגם. למשל בעמוד מוצר של פסטה אוסם באתר של רמי לוי, בלוק ה- Cross-selling יכול להציג גם פסטה…

להמשך קריאה הצעת מוצרים נוספים Cross-selling