לסט מייל/מייל אחרון- Last Mile

המונח "מייל אחרון" Last Mile, מתייחס למקטע האחרון בתהליך מסירת החבילה ללקוח, השלב שבו החבילה יוצאת ממרכז ההפצה לנקודת המסירה האחרונה. הקילומטר האחרון נחשב למאתגר ביותר מכיוון שהוא כולל תיאומים מול גורמים מחוץ לחברת השילוח למשל תיאום מול הלקוח במקרה של מסירה "עד הבית".

גם אם שלחתם את ההזמנה מהר (זמן פנימי), עיכובים במסירת החבילה בשלב המייל האחרון (זמן חיצוני) עלולה לפגום בשביעות הרצון הלקוח מצד אחד או להפתיע במהירות ויעילות הגעת החבילה מצד שני.

מילה של אופיר:
לוגיסטיקה היא אחד מחמשת האלמנטים האסטרטגיים להצלחת אתר סחר. מבחינת הלקוח- אתם אחראיים להגעת החבילה בזמן ובאופן מקצעי ולכן חברת שילוח היא שותף עסקי חשוב.