לייב צ'אט

האם הלקוחות באתר שלך מקבלים תשובות במהירות ובנוחות שהם מצפים לה?

בעלי אתרים שרצו להגדיל את כמות המכירות או לייצר יותר לידים הבינו מזמן שאם ללקוח יש שאלה אשר מענה עליה יגרור רכישה ואי מענה יגרור נטישה, כדאי להעניק ללקוח תשומת לב ולענות על שאלתו ובהקדם. כל עוד הלקוח "חם".  אחרי הכל, מי יודע אם הלקוח יחזור לרכוש לאחר שיקבל תשובה במייל או בטלפון, כעבור מספר שעות או אפילו ימים.

לייב צ'ט הוא כלי ש"מתלבש" על האתר ומאפשר להעניק שירות לקוחות באופן פשוט, נוח ומהיר תוך כדי הגלישה, במטרה "לסגור" את העסקה. בין אם מדובר בבוט או אדם אמיתי או שילוב.

מילה של אופיר:
הציפייה משירות הלקוחות בימינו היא להיות זמין, מהיר ויעיל, לכל הפחות, בשעות העסקים.