יחס המרה – Conversion Rate

כמה גולשים מתוך 100 רכשו?

יחס המרה הוא יחס בין כל הגולשים לבין אלו שביצעו את הפעולה. למשל:

  • סך המבקרים בעמוד מוצר לבין סך המבקרים אשר הוסיפו את המוצר לעגלה
  • סך המבקרים בעמוד הצ'קאאוט לבין המבקרים המשלמים (מבקרים ללקוחות)
  • סך המבקרים בדף נחיתה לבין סך המבקרים אשר שלחו את הטופס (והפכו לליד)
  • סך הצופים במודעה לבין סך המקליקים

יחס ההמרה הוא המדד החשוב ביותר בבחינת עמודי אינטרנט מכיוון שיש לו קשר ישיר להכנסות ואופטימיזציה של אתר אינטרנט להגדלת המכירות תתמקד בראש ובראשונה בביצוע פעולות "קטנות" לשיפור יחס ההמרה בהשקעת מאמץ נמוכה.

מילה של אופיר:
חשיבות ההטמעה הנכונה של גוגל אנליטיקס באתר שלכם באה לידי ביטוי בקבלת יחס המרה אמיתי.