"I'll tell you what I want, what I really, really want" שרו הספייס גירלס, לפני יותר משני עשורים; האמת היא שבחיפושי גוגל הגולשים אומרים לנו מה הם רוצים, לנו רק נותר לכתוב תוכן שמתאים לחיפושים שלהם
מונח חיפוש זנב ארוך מתייחס לשאילתא שמקליד משתמש במנוע חיפוש (גוגל, יוטיוב, אמזון). הכוונה היא לתיאור ביטוי ייחודי, בן שלוש מילים או יותר, למשל, "טבעת יהלום שחור 1 קארט", לעומת ביטוי גנרי "טבעת יהלום".
התאוריה והפרקטיקה מייחסות לגולשים המחפשים מונח זנב ארוך כוונת "רצון" או "פעולה" (לפי מודל AIDA). קרי, גולשים המחפשים "אוכל לכלב עם בשר בחיפה" בדרך כלל יהיו בעלי כוונת רכישה גבוהה יותר מאשר חיפוש גנרי מקביל כמו "אוכל לכלב". גולשים שמחפשים מונחים כללים בדרך כלל מתכוונים לחקור והם בשלבים של "מודעות" או "סקרנות" במשפך השיווקי.
מילה של אופיר:
אל תחששו לתאר את המוצרים שלכם לפרטי פרטים, דווקא פירוט יכול להעניק לכם יתרון בחיפושי זנב ארוך.
מהנדס תעשייה וניהול, איש דיגיטל ואיקומרס בארגונים משנת 2012.
ניסיון Hands-on בניהול האלמנטים של פעילות איקומרס: ניהול פיננסי, ניהול השיווק והפרסום, ניהול טכני, ניהול לוגיסטי ושירות לקוחות. יכולות מוכחות בכתיבה וביצוע תוכניות עבודה, הקמה והובלת צוות, הובלת תהליכי שינוי, ניהול ספקים וניהול תקציבים.
זקוקים לייעוץ, הדרכות או סיוע בגיוס מנהל איקומרס בארגונים?
דברו איתי.