אפסייל – Up-selling

הלקוח שלכם בוחן את המוצרים בעגלת הקניות, מעולה! זה הזמן להציע לו "מוצרי קופה"

מכירים את זה שאתם עומדים בסופר, וליד הקופה מפוזרים מוצרים המיועדים לעורר רכישה אימפולסיבית? חטיפי שוקולד ומסטיקים, זה, הלכה למעשה, Up-Sale. המטרה של מוצרי אפסייל היא להגדיל את סל הרכישה של הקונה עם מוצרים נדרשים ולא יקרים, כאלו שלא צריך לחשוב פעמיים על מנת לרכוש.

Godaddy, החברה המפורסמת לרכישת דומיינים, מעניקה דוגמא מעולה: עם כל רכישת דומיין באתר, הם מציעים ללקוח מספר רב של הצעות נוספות כמו מייל, אחסון, אבטחה, שירות הקמת אתר, אנונימיות ועוד ועוד. לקוח שרכש כתובת אתר בכמה דולרים בודדים יכול למצוא את עצמו מוסיף למכירה עשרות דולרים ואף מאות.

מילה של אופיר:
כדאי לבצע A/B testing למוצרי האפסייל על מנת למצוא את שילוב המוצרים הנמכר ביותר בשלב העגלה.