יצא לכם לתהות איך סטטוס המכירה באתר מתעדכן מ:"ממתין לתשלום" ל:"שולם"?
לקוח רוכש באתר ומשלם באמצעות פייפאל או אשראי, איך האתר שלכם "יודע" שהתקבל תשלום בהצלחה?
בכל רכישה באתר מערכות התשלום (פייפאל, חברות האשראי ושאר אמצעי התשלום) מבצעות מספר בדיקות פנימיות למשל בדיקות הונאה, ובדיקת יתרה בחשבון הפייפאל ובדיקה חיצונית מול שב"א לבדיקת מסגרת האשראי. לאחר קבלת האישורים המתאימים, מערכת התשלום שולחת לאתר IPN. ה- IPN הוא סוג של הודעה לאתר הכוללת את סכום התשלום שהתקבל, מספר העסקה ואישור שהתשלום נסלק בהצלחה. בשלב האחרון, האתר מעדכן סטטוס ל-PAID.
מילה של אופיר:
וודאו שהמייל שלכם מעודכן במערכת הסליקה, לעיתים מתקבלת שגיאת IPN: התשלום התקבל אך ה- IPN לא עבר לאתר. כלומר, הלקוח שילם אך האתר לא עדכן ססטוס וההזמנה שלו צריכה עדכון סטטוס ידני על מנת לקדם את ההזמנה בתהליך ה Fulfillment.
מהנדס תעשייה וניהול, איש דיגיטל ואיקומרס בארגונים משנת 2012.
ניסיון Hands-on בניהול האלמנטים של פעילות איקומרס: ניהול פיננסי, ניהול השיווק והפרסום, ניהול טכני, ניהול לוגיסטי ושירות לקוחות. יכולות מוכחות בכתיבה וביצוע תוכניות עבודה, הקמה והובלת צוות, הובלת תהליכי שינוי, ניהול ספקים וניהול תקציבים.
זקוקים לייעוץ, הדרכות או סיוע בגיוס מנהל איקומרס בארגונים?
דברו איתי.