הפרטים הקטנים עושים את התמונה הגדולה, גם בחיים וגם במכירות. שינויים קטנים בהשקעת מאמץ נמוכה באתר שלכם יכולים להשפיע על המכירות בצורה דרסטית
אופטימיזציה של יחס ההמרה זהו תהליך שיפור באמצעות שינויים ובדיקות בפרונט של האתר (החלק שהמשתמש רואה) במטרה לגרום ליותר גולשים לעבור שלב במשפך המכירתי (מסע לקוח) ולבצע את הפעולה שאנחנו רוצים שיבצע. למשל:
- הזזת כפתור ההנעה לפעולה
- שינוי צבע כפתור ההנעה לפעולה
- החלפה תמונה ראשית של המוצר
- הוספת תוכן של הוכחה חברתית (למשל ביקורות לקוחות)
יש מאות אם לא אלפי טסטים שאפשר לבצע על מנת לשפר את יחס ההמרה.
מילה של אופיר:
תהליך CRO מתמשך הוא המפתח לשיפור תמידי במדדים העסקיים של האתר.
מהנדס תעשייה וניהול, איש דיגיטל ואיקומרס בארגונים משנת 2012.
ניסיון Hands-on בניהול האלמנטים של פעילות איקומרס: ניהול פיננסי, ניהול השיווק והפרסום, ניהול טכני, ניהול לוגיסטי ושירות לקוחות. יכולות מוכחות בכתיבה וביצוע תוכניות עבודה, הקמה והובלת צוות, הובלת תהליכי שינוי, ניהול ספקים וניהול תקציבים.
זקוקים לייעוץ, הדרכות או סיוע בגיוס מנהל איקומרס בארגונים?
דברו איתי.